Wednesday, April 26, 2006

Spring all over your face

Η Άνοιξη άπλωσε πάλι τις μαύρες φτερούγες της πάνω από την Ελλάδα (κάπως σαν την Ιερά Συμμαχία πάνω από την Ευρώπη---τι με βρήκε τώρα και θυμήθηκα το quote από την Ιστορία Δέσμης, μάλλον καμιά κρίση παλιμπαιδισμού)...
Κοίταζα τα λουλουδάκια που άνθιζαν εκεί στο Ιόνιο και σκεφτόμουν: που θα μου πάει, θα ανθίσω και εγώ.
Αλλά μετά ήρθε και με βρήκε η επέλαση των Ούνων, η κάθοδος των μυρίων, η επιστροφή στο κλινόν άστυ (ταυτόχρονα όλοι όμως, να μην ξεχνιόμαστε) και την ξέχασα την Άνοιξη και τα λουλούδια.
Μαράζωσα προσπαθώντας να κρατήσω τα μάτια μου ανοιχτά και να φτάσω αρτιμελής στο χωριό μου (την Αθήνα δηλαδή) μαζί με τους υπόλοιπους μετοίκους/κατοίκους της...
Το μόνο που με σώζει είναι πως πριν χρειαστεί να προσαρμοστώ στην Άνοιξη και τα συμπαραμαρτούντα της -που δεν είναι και από τις αγαπημένες μου εποχές του χρόνου ομολογουμένως- θα κάνω μια βόλτα σε πιο υγρά και μουντά κλίματα.
Φυγόπονη.

3 Comments:

Blogger Epicuros said...

Καλώς ήλθες στην Βλογόσφαιρα, Κανέλλα! 'Ομορφο το Ιόνιο. Ακόμη κι όταν έχει Ούνους δεν τους βλέπεις και πολύ. Κάπως τους κρύβουν οι κρυφές πτυχές των νησιών. Μ' αρέσουν κι οι άνθρωποι, με τις παραξενιές τους, Κι οι Κεφαλωνίτες, πανέξυπνοι και χιουμορίστες. Με το δικό τους είδος χιούμορ: Καυστικό και "Κεφαλονίτικο".

Tuesday, May 02, 2006 7:16:00 AM  
Blogger Epicuros said...

Είναι περίεργο ότι το σχόλιο που σου άφησα, πριν μέρες, δεν το μετράει ο μετρητής σχολίων... Δείχνει συνεχώς 0....

Wednesday, May 03, 2006 8:08:00 PM  
Blogger cinnamon said...

δεν είναι να βασίζεσαι στους μετρητές σχολίων...κάπως όπως δεν είναι να βασίζεσαι και στην λογική των Επτανήσιων, ειδικά αυτών από το νησί του Κέφαλου. κάτι έχω ακουστά, το διαπιστώνω κιόλας από τις ρίζες...άστα να πάνε.
καλώς σας βρήκα.

Thursday, May 04, 2006 5:02:00 AM  

Post a Comment

<< Home